Selasa, 9 Februari 2010

Terlalu Mengharapkan Pertemuan Ini


Baru je beberapa minit aku kol suamiku, rupanya dia dalam perjalanan pulang ke kampung (Parit Perak). Menurut kata suamiku mak sakit.. Hati aku sedih kerana aku masih tak kenal ibu mertuaku itu dan kehadiranku sebagai menantunya masih di luar pengatahuannya juga sanak saudara di kampung. Maklumlah aku isteri muda suamiku, segala urusan keluarga aku tak di perlukan. tak ape lah.

Mak yg di rindui,
Walaupun menantu mak ni tak pernah bersua dgn mak tp darna merindui mak dan terlalu teringin untuk mengucup tangan, memeluk erat seorang insan yang ergelar ibu mertua...
Jika kita tak di takdirkan bersua muka di dunia mak insyaallah kita jumpa di sana.. tapi darna berharap sangat darna dapat jumpa mak walaupun mak mungkin tak boleh terima kehadiran darna seperti mana mak terima kehadiran kak min dan kak yus darna redho.

Apapun yang berlaku mak tetap mak darna dunia akhirat....
doa darna moga mak cepat sembuh dan kita berpeluang bersua muka..

1 ulasan:

Kasih Ibu Arif berkata...

rupanya mak demam rindu dekat suamiku.... maklumlah anak tunggal dia dengan ayah mertuaku.

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...