Khamis, 15 Mei 2014

NUTRIWHITE : Produk kecantikan dari asas semulajadi



Produk skincare ini dibangunkan oleh para saintis dan pakar penjagaan kulit dari Jepun dan Amerika Syarikat, NUTRIWHITE. Pemilihan campuran nutrien dari 16 negara yang berlainan. Kombinasi nutrien yang unik dipanggil White-N 16. Formula ini diperkaya dengan vitamin C. Skincare memberi penekanan dalam kecerahan kulit, membantu melicinkan permukaan kulit agar lebih segar dan 'glowing'.


Setiap produk Nutriwhite membantu dalam mencerahkan kulit kusam dan meratakan tona kulit yang tidak sekata dengan lima cara berbeza. Apabila kesemua kombinasi produk ini digunakan, 5-cara tindakan tersebut akan memutihkan kulit dengan lebih cepat dan berkesan.


5 CARA NUTRIWHITE BERTINDAK KEARAH KECANTIKAN KULIT

[MENGHALANG]
Kerosakan matahari dan alam sekitar dengan aktif melindungi kulit anda dari merosakkan, gelap kesan sinar cahaya matahari dan uv.

[BERKURANGAN]
Rupa pigmen gelap dalam kulit untuk mencegah nada kulit kusam.

Anda pasti akan menyukai keputusan kulit lebih cerah. bercahaya kulit dikurangkan perubahan warna dengan penggunaan berterusan, tanpa cela kompleksi untuk masa akan datang.

[MENYEKAT]
Rupa pigmen gelap dari sel-sel kulit asa daripada memindahkan kepada lapisan atas, membantutkan kemunculan tompok-tompok hitam.

[MENCERAH]
Naungan dari melanin yang sedia ada, yang membawa kepada wajah yang lebih rata dan nada kulit cerah

[MEMPERBAHARUI]
Cepat mengeluarkan sel-sel mati yang membawa kepada blotchiness, mewujudkan cerah, kulit lebih bercahaya.

NUTRIWHITE - KUASA MENJADI LEBIH

~ CERAH
~ SIHAT
~ MUDA
~ PUTIH DAN BERSERI
~ KULIT YANG SEKATA



(klik gambar untuk lihat)

NUTRIWHITE DIFFERENCE

~ Dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat.
~ 3 tahun penggunaan produk
~ Pemilihan bahan aktif dan mentah. Di perolehi di 16 buah negara
~ Ujian yang menyeluruh
~ Unik, Pengwujudan eksklusif pelbagai dimensi pendekatan untuk pemutihan
~ Ramuan gabungan yang optimum
~ Vitamin C derivatif (ascorbyl / glucoside) ramuan selamat dan terbukti yang digunakan dalam formula kami untuk mendapatkan manfaat yang maksimum tanpa risiko kesan sekunder.
~ Paten-pending whiten-16 adalah campuran dari mutrien botani yang kuat yang membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan lebih putih, kulit cerah dan bercahaya.

Untuk Maklumat lanjut Hubungi:-

Siti Darna Sanoesi 
018-3948582
947221

3 ulasan:

Dr Rochelle Skin Expert Malaysia berkata...

DR Rochelle Skin Expert is the best skin care for all your skin problem, free of mercury and hydroquinon. It's very save to apply to your skin. Rejuvenating your skin face with DR Rochelle Skin Expert products.

Dr Rochelle Skin Expert package consists of facial cleanser, clarity toner, instantly perfect bb cream, and brightening repair. Hasil boleh nampak dalam masa 14 hari.

We are authorized dealer in Malaysia. For more info & order please send your inquiry to :
Adzwan
Telp/SMS : 0123796229 / 0129381556.
Pin BBM : 21950D17
http://www.drrochellemy.com/

Agen DR Rochelle Skin Expert berkata...

Produk perawatan kecantikan kulit dan wajah DR Rochelle Skin Expert sudah terbukti efektif untuk merawat kecantikan kulit dan wajah anda, dapat memutihkan dan mencerahkan kulit wajah secara alami. Dibuat dari bahan-bahan alami pilihan sehingga aman untuk digunakan dan tidak menybabkan efek samping yang dapat membahayakan kesehatan anda.

Pertanyaan dan Pemesanan hubungi :
Heny ,
+6285959008089
Pin BB 2B03F318
http://agendrrochelleoriginal.com/

Dr Rochelle Skin Expert berkata...

Dear,

Terimakasih yang sebesar-besarnya sebelumnya karena sudah diberikan ruang untuk mengisi kolom komentar. Kami ingin memperkenalkan produk perawatan kecantikan kulit dan wajah alami DR Rochelle Skin Expert yang sudah teruji di laboratorium dan terbukti khasiatnya yang efektif untuk memutihkan dan mencerahkan kulit wajah bebas kusam.

Produk-produk perawatan kecantikan DR Rochelle Skin Expert diformulasikan dari bahan-bahan alami pilihan melalui seleksi yang ketat sehingga aman untuk digunakan baik jangka pendek maupun jangka panjang.

Banyak yang sudah membuktikan khasiat produk ini, beberapa artis ibu kota juga ada yang mempercayakan perawatan kecantikannya pada produk kecantikan yang satu ini, selain karena hasilnya yang terbukti, produk ini juga aman.

Kami menjual produk-produk kecantikan DR Rochelle Skin Expert baik secara grosir maupun retail. Untuk pertanyaan lebih lanjut dan pemesanan silahkan hubungi :
Yanti
Telp/SMS
+6281807100039
Pin BBM 7CBF355B
www.rochellecantik.com

Terimakasih.

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...