Selasa, 13 Mac 2012

.:: Al-Fatehah & Salam Takziah ::.

Al Fatehah dan Salam Takziah buat keluarga Allahyarhamah Adik Nurul Nadhirah yang ditemui mati dibunuh dan di bakar di Pasir Gudang Johor, Sesungguhnya ALLAH lebih menyayangi dirimu nak, Ibu doakan pembunuh yang melakukan perbuatan kejam ke atas dirimu dihukum dengan hukuman yang setimpal baik didunia mahupun diakhirat sana.

Inilah akibatnya jika dunia tidak mengikut hukum ALLAH, jika hukum ALLAH dijalankan di negara kita Insyaallah perkara sebegini dapat dielakkan.

Ya ALLAH lindungilah kami dan keluarga kami dari sebarang unsur2 kejahatan samaada dr manusia, binatang buas dan juga syaitan yang direjam... Amin.

Damai lah dikau disana Bidadari Nurul Nadhirah

Lagi info: KOSMO

2 ulasan:

Potia Casadelarossa berkata...

Manusia makin moden makin kejam dan bodoh...kejam x de perikemanusiaan dlm diri...blm ada keluarga sendiri x rasa derita org lain.. dah ada esok baru dia tau anak tu berharga ke tak...org mcmni kena seksa dulu sbelum hartar ke balai... kasi potong itu anu..

Kasih Ibu Arif berkata...

Tu la mmg geram, terbayang bagaimana sengsaranya budak tu dibakar n di seksa.. ini la jadinya bila hukum islam tak dilaksanakan, manusia tak takut dengan hukuman penjara sekarang ni, tp jika hudud dilaksanakan seperti perintah ALLAH insyaallah perkara mcm ni tak berlaku.

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...