Rabu, 8 Februari 2012

.:: Arif Dan Pasti ::.

Assalamualaikum,
Salam maulidurrasul buat semua sahabat2 ibu,
Lama rasanya ibu tak apdet blog ibu ni, bukan setakat bersawang je, nak roboh pun ade agaknya, Ok ibu x de cerita menarik pun cuma ibu nak share pasal buah hati ibu Ahmad Arif.

Alhamdulillah akhirnya tertunai juga ibu nak masuk kan Arif sekolah (Pasti Ibnu Khaldun), Walaupun lewat sebulan tapi tak ape lah sekurang2nya masuk sekolah juga.

Bosan tunggu ibu bersiap hehehe!

Homework!!!
Sambung titik-titik

1st buku Arif

Setakat ini itu dulu cerita ibu tentang Arif....
Semoga anak ibu menjadi anak yang soleh dewasa nanti!


2 ulasan:

Tina Othman berkata...

wah arif dah sekolah ye

Kasih Ibu Arif Atan berkata...

Mama Tina yup Arif dah sekolah.. masuk Pasti 4 tahun!!!

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...