Rabu, 3 November 2010

~BARU & Cerita Semalam Di IPKL~

Salam pagi rabu buat teman2 yang sudi singgah..

Ermmm... entry kali tak de apa yang menarik cuma nak bagitahu pada teman2 yang tajuk n alamat blog dah pun di tukar kepada serba BARU...
~*~
Kasih Ibu Arif & http://kasih-ibu-arif.blogspot.com adalah pilihan ku kali ini, actually dah lama berniat nak tukar tapi lagi terpikir2 n tercari2 apa nama yang sesuai... akhirnya nama ini yang ku pilih.. Kenapa Kasih Ibu Arif? mestilah kan aku mengasihi anak aku dan semestinya semua ibubapa mengasihi dan menyayangi anak mereka betul tak? so itu lah jawapannya...
.
.
.
~Story IPKL~
Semalam pagi dalam jam 8 pagi aku dan Arif naik bas menuju ke opis... dalam 9pagi terpacak aku n Arif kat depan opis, saja aku datang rewang ke opis dulu 12pm nanti baru ke IPKL~ Arif, biasalah memang tak reti diam walau seminit.. ade je yang dia nak buat... dan akhirnya sebelum keluar nak ke IPKL dia jatuh bergolek kat opis aku siap ade kesan melecet sebesar duit 20sen!...
..
12.30pm~ Sebaik turun dari teksi aku terus berkejar ke kuanter pendaftaran untuk ambil no gilirin dan 209 angka giliran yang dapat... tak kisah lah no 9 pun sbb 8 yang awal dari aku tu bukan sama bilik rawatan pun.. huhh aku yakin sekali... 1.30pm baru pendaftaran di buka, sejam penantian begitu meletihkan aku yang ternyata tak berapa sihat dan Arif yang berlari kesana kesini... sekali sekala cubitan ku singgah juga di betis anak kecil itu.
...
Tibalah masa yang di nanti pendaftaran di buka tepat pada masa yang di tetapkan dan Arif mendapat angka giliran 201 bermakna no 1 bagi bilik 8, Alhamdulillah....
Terus menimbang dan mengukur ketinggian Arif, berat Arif cuma naik sikit je tapi normal 5/10 hari tu 12kg n semalam 12.4kg ~ Tinggi Arif masih sama seperti bulan lepas 81cm!!! Doc memberitahu aku yang Arif ok semuanya... Alhamdulillah detik hatiku...
....
2.30pm~ aku dan Arif dah pun mengatur langkah untuk pulang ke rumah terus... oleh kerana Arif lebih gemar naik bas so aku mengambil shuttle ke bus stop dan naik bas sampai ke rumah.. tepat jam 3.30pm kami dah pun sampai di rumah dengan selamat....

Syukur pada Mu Ya ALLAH kerana mempermudahkan segala urusanku....
.....

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...