Isnin, 18 Oktober 2010

Pish, Bed & Tannak


Sejak dua menjak ni aku suka benar menyakat Ahmad Arif, ntah kenapa seronok tengok gelagat Arif bila di sakat.

Aku: "Arif mari tido dekat ibu yang..".
Arif: "Tannak"
Aku: "Tak pe la bior ibu tido peluk dinding" ~Sambil aku pusing mengadap dinding.
Arif: "Uwwaaaaaa...

Arif pun sekarang ni dah bijak mengikut apa yang aku sebut, tapi yang paling tak bleh nak tahan bila aku ajar dia....

Burung... wung...


Bird... Bed
(sekarang kalau nampak burung memang lekat perkataan Bird)

Yang terbaru Ikan... (Senyap tak mau ikut)

Fish... Pish!!! heheehe anak aku sekarang sudah bertambah bijak...
Syukur alhamdulillah....

Banyak lagi yang Arif sudah pandai sebut Nenek, Bird, fish Dan yang paling aku suka dengar "Tannak" Tiap kali aku bertanya "Arif nak duduk dalam bilik gelap ke?" mesti dia jawab: Tannak!! hehehee

Semoga Arif membesar dengan sihat... Amin!!!

Tiada ulasan:

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Apa kata Mereka?

Get widget here

Popular Posts

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...